sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Onnea ja menestystä!

Ratakausi on melkeen pulkassa ja Kiitokset kasvattien omistajille hienosta kaudesta. Treen viimoset kisat meni yli odotusten, varsinkin vanhempien Palettien sarjassa. Rainbow ja Narda ottivat kaksoisvoiton ja Turbokin sijoittui hienosti Tre Gp:ssä. Nuoremmat Paletit menivät kovaa ja ensi kesänä vielä kovempaa.;)

sunnuntai 4. syyskuuta 2011

vantaa 4.9. näyttely

Jippii!! Kääpiöpinseri Paletin PolarXpres sai Vantaan näyttelyssä ERI:n
tuomari Igor Selimovic
arvostelu:
Hyvä koko ja mittasuhteet. Kaunis/kiva pää. Tarpeeksi suora selkä. Hyvät kulmaukset. Riittävän tasapainoiset liikkeet sivulta. Hyvä turkki ja väri sekä luonne. Rodunomainen lähestyttäessä. :)

keskiviikko 31. elokuuta 2011

Hyvinkäälle 3.9.2011

Hyvinkäälle olis tarkoitus mennä kisaamaan 3.9. Mukavinta on tällä kertaa se että Paletin pikku"ässiä"on mukana 4. Kilpailussa mukana myös Narda ja Rainbow ,sekä ässien isi Jerry. Toivotaan että pysyy Paletti kasassa ja koiruudet tekevät hienot ja nopeatkin juoksut:)Kommentoidaan sitten kisojen jälkeen lisää.

Kisat menivät hienosti, neljä starttivoittoa, sekä kakkosija ja nelos sija.
Rainbow teki oman ennätyksensä 280m 18,51, mutta hienosti juoksi Soulman saman lähdön kakkoseksi ajalla 18,54.
Ässien emo Narda otti myös lähtövoiton 280m, kuin myös Selmaseni 350m. Veljes sarjan Super trouper voitti lähtönsä 350m matkalla ja Soulman kiri samassa lähdössä kuitenkin hyvän ajan, vaikka takasuoralla kompuroikin. Speedway epäonnistui lähdössään ja sen voi laittaa kyllä kokemattomuuden piikkiin. Tampereella jatketaan 11.9.

lauantai 13. elokuuta 2011

Jalostustarkastus 24.7.2011



Kääpiöpinseri Paletin Polarxpres eh> om.Marinka Lintulaakso kennel Meillon.
Kääpiöpinseri Mada kävi suorittamassa jalostustarkastuksen Haminassa 24.7.2011. Tytön korkeudeksi mitattiin 32cm. Loput tiedot tarkastuksesta lisätään myöhemmin.
Tuomareina:
R.Salohalla ja R.Latvala